Tarta vegetala



Iubesc tartele si asta nu o zic prima data. Sunt acel fel de mancare care se face rapid, gustos si frumos.Imi place sa gatesc dar iubesc foarte mult si sa fac si alte activitati. Si am zile cand sunt plina de activitati pe afara, dar copii vor sa manance si mami mai tine cont de zilele de vineri si miercuri ca sunt zile de pauza a mancarii care contine produse animalice sa zic asa..Aceasta tarta am gandit-o cand o plimbam pe Lucky catelusa noastra si ma gandeam ce sa prepar rapid viind si zi de vineri.A iesit ceva foarte gustos, copii au mancat cu drag, sotul mi-a multumit cu mult drag. cand familia este multumita atunci sarcina mea a fost una cu brio finalizata. ca sa preparati aceasta gustosenie aveti nevoie de;
200 ml de bere
80ml ulei
1 cartof
500g faina
1 lingura sare
1 lingura zahar
o legatura de ceapa verde
o salata mare
un mix de salate, eu folosesc valeriana, lola,roca, varza chinezeasca.
si o legatura de marar
8 rosii cherry.
Pas cu pas va explic in video cum prepar aceasta tarta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

11 Retete de aluat de pizza

Idei de mancare pentru pranz.

Musaca cu legume