Souvlaki reteta greceasca

Sunt deja de multi ani in Grecia, si imi aduc aminte cum am intrat in Grecia ne-am oprit la Tesaloniki undeva si souvlaki a fos prima mancare greceasca care a intrat in gurita mea. Cred ca acel souvlaki mi sa parut cel mai bun, gusutul acela nu-l voi uita niciodata.Souvlaki aici se gaseste peste tot, nu cred ca exista cineva care a venit in Grecia si nu a mancat souvlaki.Se face din carne de porc, de vita sau pui. Eu azi am sa va arat pe cel de pui.Ca sa preparati acest fel de mancare aveti nevoie de:
1 kg piept de pui
2 rosii
6 frunze de salata
1 ceapa
Sosul tzatziki
400ml iaurt
2 catraveti
un pic de suc de lamaie
jumate lingurita de sare
un praf de usturoi
o lingura ulei de masline
Marinada pentru carne
sucul de la o lamaie
3 linguri ulei
sare o lingura
un pic de piper,boia,carry,scortisoara
Va prezint pas cu pas aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

11 Retete de aluat de pizza

Idei de mancare pentru pranz.

Musaca cu legume