Tortul Lady



Acest tort este foarte finut la gust, cu un gust usor de ciocolata cu lapte. Gandindu-ma la gustul femenin am creat acest gust.Fiica mea nu este mare amatoare de ciocolata neagra, eu personal iubesc gustul de ciocolata in deserturi, am creeat acest gust ca sa fie pe gustul meu si al fetei mele.Blaturile sunt foarte finute si fragede, nu necesita insiropare.Ca sa nu povestesc atat va las reteta si video cu pasii cum am facut acest desert minunat.

Blatul:
400ml lapte condensat
4 oua
350g faina
100g unt topit
15g praf de copt

Crema 1
200g ciocolata cu lapte
200ml frisca
200ml mascarpone.
Crema decor
250g unt
200ml frisca
100ml lapte condensat.
Glazura
100g ciocolata alba
50ml frisca
siropul de capsuni
3 linguri dulceata de capsuni si 1 lingurita de jelatina
Urmariti pasii in video.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

11 Retete de aluat de pizza

Idei de mancare pentru pranz.

Musaca cu legume