Idei de mancare pentru pranz.

 Idei de mancare pentru pranz.

Dragii mei de foarte mult timp nu am scris pe aceasta pagina. A ramas asa , ca un copil abandonat...Of.. ce mama sunt.. 

 Dar, astazi au fost copii mei pe la noi si dimineata fiind grabita nu am avut timp sa le pregatesc ceva mancare pentru pranz. Deci ideea de mancare pentru pranz a venit  instant.Poate si voi aveti la fel ca mine zile, oare ce idei de mancare sa fie pe azi.. A venit si idea de mancare pentru pranz pentru copii.

Ca sa nu ma lungesc cu povestea va zic imediat ce am preparat azi:

Mancare de pranz pentru copii:

-200g de orez la punga ,din acela care se vinde inpachetat si pus la fiert direct in punga, foarte util, atunci cand esti ocupat sau prepari mancarea de pranz cum este in cazul meu in rulota.La fel este utila pentru soferii de tir.

Am pus apa la fiert, un pic de sare si cand incepe apa sa fiarba adaugam pungile in apa. Lasam sa fiarba timp de 5 minute apoi se da focul la minim si se lasa cat timp pregatim pieptul de pui.

-Piept de pui in jur de 500g. Puiul l-am portionat , sarat, condimentat, un pic de ulei si l-am facut pe gratar, dar poate fi facut si in cuptor.

-Sosul de legume 200g: Acest sos este creat din ceapa, morcov ardei. Catitatile la alegere, dar de obicei fac o portie mare si o folosesc la diferite feluri de mancare, inclusiv ce vand in rulota, burgeri , kebab si altele.Deci, toc o ceapa mare fideluta, ardei colorati 3, 700g de morcov curatat dat prin razatoare. Toate legumele le sotam la temperatura medie timp de 15 minute intr-o lingura de ulei, sarat si condimentat dupa gust. Cand legumele s-au topit adaugam sos de rosii. Mai fierbem inca 5 minute. Sosul este gata sa-l folosim la diferite idei de mancare pentru pranz sau cina.

Mancarea de pranz de azi a fost delicioasa.Asa.. sa nu ma pierd in povesti.Intr-o tigaie adaugam 2 linguri de mancarica de legume in care adugam 200g de smantana. Totul se fierbe 3 minute. Portionam pieptul de pui si il adaugam in aceasta mancare de legume. 

Am servit orezul cu mancarea de pui.

Am filmat toata prepararea si in video, mai am o idee de mancare pentru pranz. Te las sa vezi filmarea si sa-mi zici daca iti plac ideile mele de mancare pentru pranz.

Idei de mancare pentru pranz de Stela Stratulat

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

11 Retete de aluat de pizza

Musaca cu legume